CPR Plurilingüe Cervantes

Breve descripción do recurso/activo
O Colexio Cervantes é un Colexio Privado Concertado dependente da Consellería de Educación e Ordenación Universitaria da Xunta de Galicia. Atópase situado nunha zona urbana do norte da cidade, concretamente entre os barrios da Milagrosa, Piringalla- e Garabolos. Ofrece educación infantil e primaria, con autonomía no seu enfoque pedagóxico e organizativo, conforme á normativa vixente. Conta co plan Proxecta para a promoción da saúde do alumnado. Conta nas suas proximidades con multicines, unha residencia de anciáns, dúas escolas infantís, una nova praza da Milagrosa, un supermercado, Biblioteca Municipal, a Casa da Música, o Auditorio Municipal, o parque de tráfico, piscinas Municipales, Parque da Milagrosa e diversas instalacións deportivas (pistas deportivas de tenis, fútbol, futbol sala, etc.) Conta co servizo de madrugadores.
Área temática
  • Enderezo
    Camiño de Pipín, 25 - Lugo
  • Código postal
  • Información adicional (Observacións)
    Organizaron charlas para a infancia sobre ambulancias e unha charla de "somos cáncer" no último ano.
Permite o desenvolvemento da infancia en tódalas áreas: social, educativa...