Ir o contido principal

A.26.2 Idioma inglés medio avanzado

Duración
50
Opcións de duración
Horas
Modalidade
Preferentemente presencial
Teleformación autoformativa
Obxectivo principal

Capacitar ás persoas participantes para expresar as súas ideas, no idioma inglés,  tanto de forma oral como escrita segundo as pautas do nivel B2 do MCERL (Marco Común Europeo de Referencia para as linguas).

Obxectivos específicos
  • Ser capaz de entender as ideas principais de textos complexos que traten de temas tanto concretos como abstractos, incluso se son de carácter Técnico/a/a sempre que estean dentro do seu campo de especialización.
  • Poder relacionarse con persoas falantes nativas con un grao suficiente de fluidez e  naturalidade de xeito que a comunicación se realice sen esforzo por parte de ningunha das persoas interlocutoras.
  • Poder producir textos claros e detallados sobre temas diversos así como defender un punto de vista sobre temas xerais indicando as vantaxes e os contras das distintas opcións.
Contidos
  • Estruturas gramaticais:
    • Frases verbais.
    • Voz activa e  voz pasiva.
    • Uso de ser e estar.
    • Marcadores temporais.
    • Conectores discursivos.
    • Construcións oracionais.
  • Habilidades:
    • Pedir, dar consellos e reaccionar.
    • Transmitir o comentado por terceiras persoas.
    • Expresar opinións de acordo / desacordo e comentalas.
    • Propor e reaccionar: mostrarse a favor ou en contra.
    • Describir a vida nun lugar.
    • Narrar feitos e anécdotas sucedidas no pasado.
    • Concertar citas e ceder a elección á persoa interlocutora.
    • Describir e valorar un espectáculo.
    • Describir e opinar sobre costumes e comportamentos sociais.
Perfil da persoa participante
Persoal de xefatura
Persoal técnico
Competencias asociadas
Comunicación escrita en lingua estranxeira
Comunicación verbal en lingua estranxeira
Posible validación de contidos

Certificación académica de inglés nivel B2 ou superior.

Outras consideracións

Este é un itinerario no que algunhas accións poden ser opcionais