B.3.2.9 Xestión de alertas e emerxencias en saúde pública

Opcións de duración
Formación presencial
Preferentemente teleformación titorizada ou telepresenza
Obxectivo principal

Coñecer os sistemas de alerta da os participantes nos sistemas de alerta desenvoltos en España, en Europa e a nivel global e a avaliación de riscos de saúde pública e as características dunha resposta eficaz e coordinada entre os actores que interveñen na alerta sanitaria.

Obxectivos específicos
  • Coñecer os aspectos máis relevantes da resposta ante ameazas sanitarias a nivel global.

• Coñecer os aspectos máis relevantes da resposta ante ameazas sanitarias na Unión Europea.

• Coñecer as características básicas dun sistema de alerta e resposta rápida, o proceso dunha avaliación de risco e as necesidades de información e comunicación.

• Coñecer o Sistema de Alerta e resposta precoz ante riscos sanitarios en España.

• Realizar unha avaliación rápida de risco.

• Coñecer os compoñentes dun Plan Xenérico de Preparación Resposta ante riscos para a saúde pública.

Contidos
  • Conceptos xerais de risco para a saúde pública. Riscos asociados a enfermidades infecciosas. Alertas, emerxencias e crises.
  • O Regulamento Sanitarios Internacional 2005.
  • Sistema Europeo de Alerta Precoz e Resposta e a Decisión 1082/2013 UE de ameazas transfrontereiras graves para a saúde.
  • A alerta precoz e resposta rápida en España.
  • A avaliación de riscos: rápida e formal.
Perfil da persoa participante
Persoal de xefatura
Persoal técnico
Competencias asociadas
Avaliar Riscos
Toma de Decisións
Xestión
Outras consideracións

Este curso é común co servizo de Control de Enfermidades Transmisibles.