Duración
8
Modalidade
Blended (Presencial / Teams)
En liña
Presencial
Obxectivo principal
Sensibilizar e capacitar ás persoas destinatarias, da importancia de ofrecer un servizo que vaia en liña co propósito e imaxe que quere transmitir a Dirección Xeral de Saúde Pública, e que permita dar resposta ás necesidades e expectativas da cidadanía en xeral e dos usuarios en particular.
Contidos
- Importancia da imaxe corporativa e calidade no servizo proporcionado.
- Propósito da Dirección Xeral de Saúde Pública e valores a transmitir á cidadanía.
- Concepto de Calidade Integrada asociada aos devanditos servizos e desaxustes entre a Calidade Programada, Realizada e Esperada.
- Rol e competencias necesarias do persoal de contacto.
- Expectativas dos usuarios dos nosos servizos.
- Tipoloxía asociada das persoas ás que prestamos devanditos servizos.
- Claves na adecuada xestión das canles de comunicación presencial, telefónica e escrita: Condicionantes e factores de risco a minimizar.
- Momentos da verdade no concepto de Experiencia Cliente.
- Como potenciar a relación coa cidadanía? Indicadores de excelencia.
- Estratexias relacionais e de control da relación.
- Xestión e resolución de incidencias.
- Desenvolvemento de casos prácticos.
- Plans de Acción Individual.
Opcional
Pílula en liña 4 horas
Dirixido a
profesionais que teñan un relación directa e frecuente co usuario.
Metodoloxia
- Recomendable: Presencial ou Blended (Presencial/Teams) 8 horas (Metodoloxía eminentemente participativa mediante a creación e desenvolvemento de casos prácticos a medida).
Perfil da persoa participante
Persoal Administrativo
Persoal Inspector
Persoal Técnico
Xefes/As Veterinarios/As
Competencias
Empatía
Habilidades comunicativas
Obxectividade
Área de traballo
Atención á cidadanía