Duración
10
Modalidade
Teleformación autoformativa
Obxectivo principal
Coñecer os fundamentos e procesos de transparencia dos gobernos e da Administración Pública de xeito que se fortaleza a comunicación coa cidadanía.
Obxectivos específicos
- Coñecer os fundamentos e principios da transparencia e o acceso á información.
- Coñecer a utilidade para uso e interno e a cidadanía dos ‘open data’ ou datos abertos.
- Comprender os límites entre o acceso aos datos e información en aberto e os datos persoais protexidos pola lexislación.
- Coñecer estratexias de comunicación actuais baseadas nos medios sociais para unha comunicación clara e directa coa cidadanía.
Contidos
- O Goberno Aberto.
- Mecanismos asociados ao desenvolvemento da Lei 1/2016 de 18 de Xaneiro, de “transparencia e bo goberno”.
- Administración electrónica e datos abertos.
- Open Data no ámbito da saúde pública.
- Catálogo de datos abertos do sector público autonómico.
- O exercicio de acceso á información pública no ámbito da saúde.
- Equilibrio entre o dereito á protección de datos e o dereito de acceso á información.
- Mecanismos de coordinación e control.
- Participación 2.0.
- Canles corporativas e institucionais de comunicación coa cidadanía.
Perfil da persoa participante
Persoal administrativo
Persoal de xefatura
Persoal técnico
Competencias asociadas
Aprendizaxe Permanente
Orientación Ao Servizo E A Cidadanía
Tramitación Administrativa