Duración
10
Modalidade
Formación presencial
Teleformación autoformativa
Obxectivo principal
Obter coñecementos básicos sobre calidade e a súa aplicación no ámbito da saúde pública para favorecer a implantación de sistemas de xestión da calidade e o impacto na mellora dos servizos.
Obxectivos específicos
- Comprender que é a calidade e a súa importancia no marco da saúde pública.
- Comprender o impacto que ten a xestión da calidade nos procesos e procedementos de traballo.
- Comprender que é un sistema de xestión da calidade, cal é a estrutura documental e as fases de implantación.
- Coñecer que é son as ISO 900 e a ISO 9001:2015.
- Coñecer os sistemas de calidade que que dispón a DXSP e o Sergas.
Contidos
- Conceptos básicos de calidade: concepto, marco normativo, principios básicos.
- Concepto de seguridade.
- Introdución á xestión da calidade.
- Estrutura documental do sistema de xestión da calidade.
- A familia de normas ISO 900. A Norma ISO 9001 orixe, análise e interpretación dos requisitos.
- Diferenzas entre certificación e acreditación.
- Sistemas de calidade implantados actualmente na DXSP e no SERGAS.
Perfil da persoa participante
Persoal de xefatura
Persoal técnico
Competencias asociadas
Auditar
Capacidade De Aplicar Coñecementos E Habilidades Para Lograr Os Resultados Previstos
Organizar
Planificar
Tomar Decisións
Xestionar Documentación