Duración
20
Modalidade
Preferentemente teleformación titorizada
Teleformación autoformativa
Obxectivo principal
Coñecer as ferramentas de comunicación que o ámbito dixital pon á nosa disposición para unha comunicación efectiva coa cidadanía.
Obxectivos específicos
- Coñecer as características e posibilidades de comunicación das principais plataformas de medios sociais.
- Definir os tipos de contidos para comunicar e asignalos ás plataforma axeitadas.
- Definir obxectivos para cada unha das canles e coñecer as ferramentas de monitorización e seguimento.
Contidos
Plataformas de Medios Sociais.
- Facebook.
- Twitter.
- Youtube.
- TikTok.
- Instagram.
Creación de contido de calidade
- Promoción e viralidade.
- Temporalización das publicacións.
- A propiedade intelectual.
Ferramentas de monitorización.
Perfil da persoa participante
Persoal de xefatura
Persoal técnico
Competencias asociadas
Capacidade de redacción
Creatividade
Estratexia dixital
Habilidade para a comunicación