Ir o contido principal

B.2.1.10 Xestión dos sistemas de información de uso polo persoal inspector de saúde pública

Duración
10
Opcións de duración
Horas
Modalidade
Formación presencial
Obxectivo principal

Optimizar o manexo do sistema de información HERME e INSPEWEB como sistemas de información da inspección de saúde pública.

Obxectivos específicos
  • Coñecer o funcionamento xeral das ferramentas informáticas.
  • HERME: Mellorar a descarga e validación das actas de control oficial .Adquirir habilidades para a explotación de datos a partir da ferramenta HERME.
  • Manexo e xestión de INSPEWEB.
Contidos

HERME:

  • O menú xeral de Herme.
  • Busca de entidades.
  • Menú da entidade.
  • Rexistro das actuacións.
  • Explotación de datos.
  • Outras Consultas.

INSPEWEB: Altas usuarios e actualizac

Perfil da persoa participante
Persoal técnico
Persoal de xefatura
Competencias asociadas
Xestión Da Información
Manexo De Información
Xestión De Datos