Ir o contido principal

B.2.5.15 Manexo do sistema de información SEMAGA

Duración
4
Opcións de duración
Horas
Modalidade
Sen Modalidade Específica
Obxectivo principal

Automatizar a xestión dos procesos de control oficial nos matadoiros.

Finalidades do programa:

  • Ter maior seguridade e eficacia ós Servizos Veterinarios permitindo en todo momento acceder a toda a información previa (resultado das diferentes inspeccións) in situ. Así mesmo permite unha interconexión permanente con outros servizos tanto de saúde pública como de medio rural o que se traduce nunha maior seguridade no ditame veterinario.
  • Ter un marco para a mellora continua e incrementa a probabilidade de que todos os servizos veterinarios teñan criterios uniformes.
  • Proporcionar os datos necesarios para identificar e minimizar ameazas e perigos relacionados coa saúde.
  • Reducir a administración baseada en papeis e os seus custos asociados
  • Delimitar as responsabilidades do servizo veterinario e da empresa. Un enfoque baseado en procesos permite delimitar responsabilidades en cada proceso.
Obxectivos específicos
  • Coñecer e manexar e traballar baixo o entorno do SEMAGA
  • Rexistrar a información alí onde se produce e poñela a disposición de tódolos usuarios do sistema en tempo real a través de sistemas baseados en servizos web.
Contidos

Servizos do Semaga :

  • Procesos de inspección de animais en matadoiros (antemorten e postmorten).
  • Inspección nas diferentes especies.
  • Control da hixiene dos procesos.
  • Supervisión dos procesos.
  • Rexistro de enfermidades e decomisos.
  • Rexistro de non conformidades na inspección de procesos e supervisión.
  • Informes e comunicacións.
  • Benestar animal, controis e rexistros de non conformidades.
  • Controles específicos: Encefalopatías, Sandach e outros.
  • Seguimento de los controles.
Perfil da persoa participante
Persoas dos servizos veterinarios oficiais de matadoiros
Competencias asociadas
Xestión Da Información
Manexo De Información
Xestión De Datos