Ir o contido principal

B.3.3.1.1 Coñecementos básicos sobre márketing e comunicación

Duración
15
Opcións de duración
Horas
Modalidade
Formación presencial
Preferentemente teleformación titorizada
Obxectivo principal

Definir unha proposta de valor para a comunicación do servizo de saúde coa cidadanía e establecer as liñas dun plan de comunicación a través das canles sociais dispoñibles.

Obxectivos específicos
  • Identificar as variables de márketing asociadas a Escola Galega de Saúde

  • Comprender e definir as liñas principais dunha estratexia de márketing.

  • Establecer un calendario de actividade e planificación para a promoción da actividade da Escola Galega de Saúde.

Contidos
  • Definición de márketing.

  • Identificación das variables do márketing.

    • As persoas como centro da estratexia
  • Plan de márketing dixital

    • Fases.
    • Axenda e asignación de recursos.
  • A persoa Community Manager.

    • Responsabilidades e tarefas
    • Aptitudes Técnico/as.
    • Habilidades sociais.
    • Normas de conduta.
Perfil da persoa participante
Persoal de xefatura
Persoal inspector
Persoal técnico
Competencias asociadas
Capacidade de redacción
Creatividade
Estratexia dixital
Habilidade para a comunicación