Duración
15
Modalidade
Formación presencial
Preferentemente teleformación titorizada
Obxectivo principal
Definir unha proposta de valor para a comunicación do servizo de saúde coa cidadanía e establecer as liñas dun plan de comunicación a través das canles sociais dispoñibles.
Obxectivos específicos
Identificar as variables de márketing asociadas a Escola Galega de Saúde
Comprender e definir as liñas principais dunha estratexia de márketing.
Establecer un calendario de actividade e planificación para a promoción da actividade da Escola Galega de Saúde.
Contidos
Definición de márketing.
Identificación das variables do márketing.
- As persoas como centro da estratexia
Plan de márketing dixital
- Fases.
- Axenda e asignación de recursos.
A persoa Community Manager.
- Responsabilidades e tarefas
- Aptitudes Técnico/as.
- Habilidades sociais.
- Normas de conduta.
Perfil da persoa participante
Persoal de xefatura
Persoal inspector
Persoal técnico
Competencias asociadas
Capacidade de redacción
Creatividade
Estratexia dixital
Habilidade para a comunicación