Duración
20
Modalidade
Formación presencial
Preferentemente teleformación titorizada
Teleformación autoformativa
Obxectivo principal
Coñecer os fundamentos que sustentan as metodoloxías principais que poñen ao alumando no centro do proceso ensinanza – aprendizaxe.
Obxectivos específicos
Coñecer as características e posibilidades da implementación de estratexias de aula invertida.
Explorar o enfoque da aprendizaxe baseada en problemas/proxectos para a súa implementación en accións.
Coñecer os fundamentos básicos da mecánica do xogo aplicado ao ámbito formativo.
Contidos
A aula invertida.
- As accións antes da clase.
- O rol do docente durante a clase.
- Seguimento e accións para despois da clase.
A aprendizaxe baseado en problemas, proxectos ou retos.
- A preparación e o punto de partida.
- Desenvolvemento e execución.
- Comunicación e presentación.
- Peche.
Gamificación.
- Gamificar vs xogar.
- Dinámicas, mecánicas e compoñentes da gamificación.
- Serious Games.
Perfil da persoa participante
Persoal de xefatura
Persoal técnico
Competencias asociadas
Creatividade
Habilidade para a comunicación
Aprender a Aprender
Capacidade de Adaptación
Capacidade de Sínteses