Ir o contido principal

B.3.3.3.1 Metodoloxías activas en educación

Duración
20
Opcións de duración
Horas
Modalidade
Formación presencial
Preferentemente teleformación titorizada
Teleformación autoformativa
Obxectivo principal

Coñecer os fundamentos que sustentan as metodoloxías principais que poñen ao alumando no centro do proceso ensinanza – aprendizaxe.

Obxectivos específicos
  • Coñecer as características e posibilidades da implementación de estratexias de aula invertida.

  • Explorar o enfoque da aprendizaxe baseada en problemas/proxectos para a súa implementación en accións.

  • Coñecer os fundamentos básicos da mecánica do xogo aplicado ao ámbito formativo.

Contidos
  • A aula invertida.

    • As accións antes da clase.
    • O rol do docente durante a clase.
    • Seguimento e accións para despois da clase.
  • A aprendizaxe baseado en problemas, proxectos ou retos.

    • A preparación e o punto de partida.
    • Desenvolvemento e execución.
    • Comunicación e presentación.
    • Peche.
  • Gamificación.

    • Gamificar vs xogar.
    • Dinámicas, mecánicas e compoñentes da gamificación.
    • Serious Games.
Perfil da persoa participante
Persoal de xefatura
Persoal técnico
Competencias asociadas
Creatividade
Habilidade para a comunicación
Aprender a Aprender
Capacidade de Adaptación
Capacidade de Sínteses