Duración
5
Modalidade
Blended (Teams / En liña)
Pílula En liña
Obxectivo principal
Traballar os aspectos máis determinantes a nivel comunicativo, así como os recursos e as claves necesarias para poder xerar mensaxes que permitan transmitir de forma eficaz nosas ideas e xerar unha recepción e impacto positivo de conséntelas nas persoas ás que van dirixidas.
Contidos
- Sesgos e condicionantes asociados á comunicación: O efecto da percepción e o arco de distorsión da comunicación.
- As 7 C’s da comunicación para ter en conta.
- Axiomas comunicativos clave..
- Dimensión relacional e dimensión de contido.
- Comunicación unidireccional versus comunicación bidireccional.
- Escoita activa e empatía.
- Uso dos recursos non verbais.
- Técnicas de persuasión e influencia e estilos de comunicación asociados
- Do “eu” ao “eles”: Venda de beneficios adaptada.
- Argumentarios e pautas para o tratamento de obxeccións.
- Rol-Playing
- Plans Personalizados de Mellora.
Dirixido a
Profesionais que deban potenciar a súa capacidade para transmitir ideas e facelo de forma persuasiva.
Metodoloxia
Recomendable: Pílula En liña 2 horas ou Blended (En liña / Teams) 5 horas.
Sesións individualizadas ou grupais segundo conveña.
Perfil da persoa participante
Persoal Inspector
Persoal Técnico
Xefe Zona Veterinaria
Xefe/A Servizo
Competencias
Habilidades comunicativas
Negociación
Persuasión e Influencia
Área de traballo
Desenvolvemento e eficiencia persoal