Ir o contido principal

C.12 Comunicación persuasiva

Duración
5
Opcións de duración
Horas
Modalidade
Blended (Teams / En liña)
Pílula En liña
Obxectivo principal

Traballar os aspectos máis determinantes a nivel comunicativo, así como os recursos e as claves necesarias para poder xerar mensaxes que permitan transmitir de forma eficaz nosas ideas e xerar unha recepción e impacto positivo de conséntelas nas persoas ás que van dirixidas.

Contidos
  • Sesgos e condicionantes asociados á comunicación: O efecto da percepción e o arco de distorsión da comunicación.
  • As 7 C’s da comunicación para ter en conta.
  • Axiomas comunicativos clave..
  • Dimensión relacional e dimensión de contido.
  • Comunicación unidireccional versus comunicación bidireccional.
  • Escoita activa e empatía.
  • Uso dos recursos non verbais.
  • Técnicas de persuasión e influencia e estilos de comunicación asociados
  • Do “eu” ao “eles”: Venda de beneficios adaptada.
  • Argumentarios e pautas para o tratamento de obxeccións.
  • Rol-Playing
  • Plans Personalizados de Mellora.
Dirixido a

Profesionais que deban potenciar a súa capacidade para transmitir ideas e facelo de forma persuasiva.

Metodoloxia

Recomendable: Pílula En liña 2 horas ou Blended (En liña / Teams) 5 horas.

 Sesións individualizadas ou grupais segundo conveña.

Perfil da persoa participante
Persoal Inspector
Persoal Técnico
Xefe Zona Veterinaria
Xefe/A Servizo
Competencias
Habilidades comunicativas
Negociación
Persuasión e Influencia
Área de traballo
Desenvolvemento e eficiencia persoal